torsdag den 1. september 2011

Unfinished zentagle m.m.

Kender du det med at have gang i lidt for mange ting? At det ligger her og der og alle vegne. Og pludselig vælter ungen et glas vand og så får stregerne et helt nyt udtryk :-)
Det kan også være du bare er blevet godt og grundigt træt at det, fordi det ser helt forkert ud.
Eller at du bare har glemt det, fordi det ligger et hemmeligt sted. Feks under en stak papirer, som du overhovedet ikke har lyst til at kigge på...

Her kommer en stribe tegninger der hører til i den kategori:

Jeg mangler at male orange striber, på den nederste halvdel. Jeg syntes det orange ødelagde det bolsjeagtige udtryk, så havde ikke lyst til at male færdigt. Så nu hænger den der!
Hurtigt overblik over unfished
Baggrunden mangler at bliver færdig, og så kan jeg se at jeg har været igang med at outline paisley´erne

Synes farverne er fimsede og blev træt af at se på det! Er heller ikke tilfreds med den sorte tusch jeg har brugt, da den er for tyk

Den her tegning elsker jeg faktisk lidt. Jeg ved at jeg har haft det ret skidt, da jeg tegnede den. Jeg kan nemlig ikke huske hvor den er tegnet, hvornår, hvad meningen er  (og dog, jeg er helt sikker på at det har været en måde at opmuntre mig selv på) og hvad det skal ende med.
Måske er de færdig, måske ikke. For jeg kan ikke huske om jeg har tænkt tanken: færdiii!

Helt klart ikke færdig! Der er hvide felter på kjolen, som skal udfyldes med mønstre.

Var kun lige begyndt på at farvelægge denne, men har været forsvundet siden maj. Men jeg kan godt lide den som den er, så jeg ved ikke om  hun nogensinde får farve i hovedet....

Morgenkrimskrams. 

Nogen spildte vand herpå og det sorte blev tværet lidt ud øverst til højre. Og så var det slut med den tegning.
Mangler en baggrund

3 kommentarer:

  1. Hende med pudehatten - hun er altså ret laber - som hun er!

    SvarSlet
  2. Du har så meget talent, jeg elsker det du tegner. Du må da snart kunne omsætte alt det talent til klingende mønt. Mest så andre end os i blogland for lov til at nyde dine skønne tegninger.
    Kh
    Monika

    SvarSlet