mandag den 19. september 2011

Smukkeste Dinabarn....

....og jeg var ude på søndagstur, mens regnen holdt en lille pause i sit regneri.

Her kommer lidt billedspam:





Det blev også til nogle billeder af mig. Men hun kunne overhovedet ikke holde kameraet stille, så de blev lidt slørede. Hendes kommentar til mig over det slørede resultat: " Arhg Mor! Hold op med at se så forstyrret ud!":
Til venstre læner jeg hovedet tilbage og bare griner, efter at have fået at vide at jeg skal holde op med at se forstyrret ud.
Til højre er jeg på vej hen for at ændre kameraets indstillinger.


3 kommentarer:

  1. Smukke billeder af Dinabarnet, men også af moderen. Det perfekte er ikke altid bedste.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Sikke en skønhed - både barnet og kjolen, som barnet har på :-)

    SvarSlet