søndag den 4. september 2011

Nærdødsoplevelser

I dag har været den vildeste dag.
1. Jeg har for nyligt mødt en kær veninde, efter 15-17 år uden kontakt. I dag mødte jeg hendes små nuttede hunde. Tilsammen var de vel på størrelse med rundetårn og jeg var lidt nervøs for at blive spist, mast eller væltet omkuld. Men de nøjedes med at savle på mig!
2. Vi spiste kager til aftensmad og det kan godt kaldes living on the edge, når man har diabetes 1.
3. Mit hjerte stoppede næsten med at slå da vi bevægede os udenfor efter mørkets frembrud og vi fandt os omringet af hoppende frøer! Creepy!!
4. -7. Flere gange havde jeg den fornøjelse at være ved at dø af grin. Og det er jo nærdødsoplevelser i helt anden kaliber end hvad jeg ellers har prøvet.

Livet ER godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar