lørdag den 17. september 2011

Jeg gjorde det!

Det der med dating.

Nu fik jeg besvaret brev, som jeg modtog for alt for længe siden, så det tangerede det pinlige at begynde at svare på nu.

Fik også lige luret profiler fra mit nærområde af. Og blev lige mindet om at jeg bor i provinsen.
Mand, sidst i 30erne, ligger og slænger sig på kunstlædersofa på et bouclé slumretæppe (who can blame him). Som om det ikke er nok, at han udstiller sin dårlige stil. Næh, han ligger også lige og kæler med sin kanin.
Men ok, ser man lyst på det, kunne scenariet være langt værre. En tarantel, firben eller rotte. På et sort polyestersatinlagen.

3 kommentarer:

  1. Jeg loller [som man jo gør, sådan rent digi·talt set] Provinsen er umiddelbart et virkelig stabilt sted at være. Men pludselig vækkes jeg af tvivl: Bouclé - det er for pokker i luften da decideret skræmmende – Og så med kanin på [say noooo more]

    Så er der nok liiiige én, der pludselig glædes over sin nonnestatus ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig godt gjort! Dejligt at måtte følge med i datinglivet hos dig! Sig til, når du får svar :)

    SvarSlet
  3. Så skulle du prøve at bo i Udkantsdanmark, som i Vestjylland. Her viser de billeder af deres (kæle)traktor, svin eller kvæg...

    Lyder i øvrigt ret kinky - at en mand kæler for sin kanin. Ü

    SvarSlet