lørdag den 24. september 2011

Going Etsy

Nu har jeg tilføjet link i menulinien her på bloggen, som peger hen til min Etsy butik: bybay.

Jeg har fået masser af lektier for på mit iværksætterkursus. En af dem er at finde min næste kunde.
Der er 20% rabat at hente for dem som køber i min butik inden onsdag, så jeg til undervisning torsdag, kan sige: jeg har fundet min første kunde.
For at opnå rabat skal du indtaste denne kode, når du kommer til betaling:

FIRSTCUSTOMER




Indtil videre kan der købes stofpakker, hvoraf man eksempelvis kan sy et babytæppe som her!:
Der er nok stof i en pakke til både at sy tæppe og til at lave kantebånd!

God fornøjelse :-)

9 kommentarer:

  1. uhhh... 10 min gik der og så impuls shoppede jeg ;)

    Tillykke med din første kunde :D

    SvarSlet
  2. Haha, jamen jeg kan da regne ud at det ikke er et tæppe du skal sy! :-)

    SvarSlet
  3. Og tusind tak. Det var en helt sjov fornemmelse!

    SvarSlet
  4. Jaja, ingen tæppe her, men puder tror jeg - og suttesnore ;)

    SvarSlet
  5. Hyggelig at du likte kjolen med Bambi:) Synest selv at den ble skjønn:)
    Jeg skulle gjerne ha kjøpt en av de flotte stoffpakkene dine, men når portoen koster nesten like mye som stoffet blir det for dyrt:(
    God søndag!

    SvarSlet
  6. Åh, Sonja, det er også en fejl!
    Den der hedder Europe- non EU, skulle have samme porto som EU.
    Jeg vil straks rette det.

    SvarSlet
  7. Sikke mange fine pakker! Har desværre selv rigeligt med stof, men søger faktisk det blå nederst i denne pakke til en pude.
    http://www.etsy.com/listing/82452485/6-pieces-of-vintage-fabrics-version-4

    Er det muligt at købe et stykke på 50x50 af den? :o)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  8. Jeg ved faktisk ikke om der er mere Julia. Vil spørge min mor, som er blevet lagerbestyrer :-)

    SvarSlet