fredag den 23. september 2011

Give away, lilla mønster

I anledning af at jeg har udgivet 415 indlæg OG fået 415 faste læsere, kommer her en lidt anderledes give away, som jeg er ikke så lidt spændt på!

Gevinsten er dette mønster, som kan bruges på DIN blog, hjemmeside, computer etc. Indtil der er trukket en vinder vil jeg bruge mønstret som baggrund her på bloggen. Derefter bliver det fjernet, så det kun er vinderen som kan bruge det.

At lave mønstre er jo det mit hjerte banker for, så dette er også en prøve på om der overhovedet er interesse for sådan noget hos andre.

Blomsterne har jeg tegnet i hånden, scannet ind og derefter farvelagt samt udarbejdet til rapport i Photoshop. Mønstret er stærkt inspireret af et af mine favoritstoffer.

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar+fast læser
3 lodder for kommentar+fast læser+link fra dit medie (blog, facebook, twitter, g+, etc)


Lilla stof, som har været min inspiration


Du kan bruge dette billede, hvis du vil linke fra din blog


30 kommentarer:

  1. Sikke en flot baggrund :) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Kh Dorte

    SvarSlet
  2. Det vil jeg da også super gerne vinde, jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder - forudsat, at der også følger en guide med til, hvordan jeg får det å min blog ;-) Ellers er jeg bange for, det vil gå til spilde :-D

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne være med. Det er så fint.
    Det mønster leder mine tanker hen på noget liberty-stof jeg så for et par dage siden hos Celine -strawberry flavour.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Jeg vil gjerne delta med 2lodd, takk. :)

    SvarSlet
  6. Vil sååå gerne deltage!!

    3 lodder til mig tak

    xxx for at de er mig der bliver den virkelig heldige

    ps dine mønstre er såå sååå fine!!

    SvarSlet
  7. hvornår mon denne fine fine give away bliver trukket??

    SvarSlet
  8. Jeg siger det igen igen... Hvor ER du bare dygtig :0)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  9. Jeg siger det igen igen... Hvor ER du bare dygtig :0)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  10. 2 lodder tak. Det er virkelig flot!

    SvarSlet
  11. Sikke en flot baggrund. Den kunne jeg godt tænke mig til min blog :o)
    2 lodder til mig, tak :o)

    SvarSlet
  12. Med 3 lodder og en helt nystartet blog, der godt kunne trænge til en top lækker baggrund, krydser jeg fingre :)

    SvarSlet
  13. Det er super flot! Vil gerne være med - 3 lodder, tak :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 3 lodder.
    Jeg er lidt træt af min blog og har i et stykke tid tænkt på at lave noget selv, men da jeg ikke har dit talent, er det ikke blevet til noget. Så nu vil jeg krydse fingre :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare et yndigt mønster - flot klaret!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder
    (fast læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. Du er da en haj til det der! Hold op det ser fedt ud og hvor måtte det gerne kunne skrives ud af min printer på stof!
    Jeg håber da det er noget du gør mere i!
    Jeg vil med glæde deltage med to lodder i din fine Giveaway!

    SvarSlet
  17. Super flot! Er også mit absolutte favoritretrostof - såå hvis du en dag finder på at få det trykt på stof så er jeg MEGET interesseret i at få lov at købe noget !!

    Jeg er med på to lodder.
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  18. Hvor er du altså bare skrap til det der.
    Jeg elsker farven lilla, så jeg håber jeg er den heldige :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  19. jeg elsker jo det mønster !! hvor du er bare sej!
    jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Be om!! Jeg deltager med 3 lodder. Det er lige mig!! Jeg har allerede gjort plads til det på min blog ;) Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  21. ååh..den var så veldig MEG! skulle tror den var laget til meg ;)
    jeg skyter inn 3 lodd, og krysser fingrene!

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  23. Utrolig fint mønster! Jeg blir selvsagt med:) 3 lodder til meg:)

    SvarSlet
  24. Jeg snupper 2 lodder. Synes det er super flot :)

    SvarSlet
  25. Hej! Den vil jeg da også gerne lige være med til denne her 'give away" Skøøønt mønstre som jeg vil kunne bruge til mange forskellige ting.
    Jeg deltager gerne med 3 lodder og krydser fingre for at jeg vinder.

    SvarSlet
  26. Älskar verkligen mönstret du har gjort! Och tyget som du har inspirerats av (som jag också köpt av dig) :)

    Vill gärna vara med! Tre lotter till mig.

    SvarSlet
  27. jeg deltager med to spændende lodder :0)


    Nanna

    SvarSlet