mandag den 19. september 2011

Fødselsdagsgave

Så kom min taske, som jeg har været lidt forelsket i siden jeg så den for første gang. Og det er jo helt imod min overbevisning, det med at holde af det materielle! Men hey, vi er jo ikke fejlfri, vel?

Posten kom tidligt med den og jeg fik helt kriller i maven og hjertebanken, da jeg hørte dørtelefonen. For jeg havde ikke regnet med at timingen ville lykkedes, når der i butikkens leveringsbetingelser står at der vil være 3-10 dages leveringstid. Af det kan man konkludere, at web shopping er en af mine spidskompetencer. Tasken er købt hos Bohemia i England.

Nu vil jeg snart ud og spise frokost med veninde og lade bloggers planlægningsfeature udgive dette indlæg senere :-)


Har selvfølgelig udnyttet muligheden for at customize min nye taske.  "SHINE" må blive dagens budskab, her på min fødselsdag. Ja,  det gælder også dig sol!

12 kommentarer:

  1. Tillykke med både dagen, og den helt vildt lækre taske :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen og den fine taske!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen og den cool taske. Den er så sej.

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen og med forkælelsen ;o)

    Håber du har/får en fin dag..

    SvarSlet
  6. Åh, vilken snygg väska! Jag älskar den starka härliga färgen!

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen. Total lækker farve på tasken!

    SvarSlet
  8. Århh, hvor er det en skøn kombi med det lækre skind og så den farve... ! Tillykke med dagen og tasken :)

    SvarSlet
  9. nøj er også helt vild med den taske og forsinket tillykke!!

    hvad mærke er den og fra hvor??

    SvarSlet
  10. Mærket er bohemia, som er engelsk.
    Der skulle gerne være et link i indlægget et sted.

    SvarSlet
  11. Mange gange tillykke med dagen! Og tillykke med din nye taske! Hvor er den bare flot!

    SvarSlet