lørdag den 3. september 2011

Eget stofdesign og tomathøst

Stoffet på kjolens ærmer her, lavede jeg i mine spæde dage på mit studie på Hellerup Tekstil Akademi. Skolen har en stofprinter, som de studerende har adgang til. Da vi skulle vælge speciale valgte jeg mønster/print design.
Jeg havde faktisk glemt alt om stoffet, indtil det pludselig kom op til overfladen. Jeg fik min mor til at sy noget med mit eget stof på og det passer bare så perfekt til det gamle vintage dynebetræk, som resten af kjolen er syet af!





5 kommentarer:

  1. Wauw hvor er den bare fuldstændig fantastisk! Og helt helt unika må man sige! Skøn farvesammensætning og snit!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Hende Bedste kan virkelig noget :-)
    Og hvor blæret er det lige at bruge stof, som du selv har designet!!!!

    SvarSlet
  3. Nøj... Altså... jeg mener nøj...

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det lækkert. Ville ønske man kunne købe dit print et sted:)

    SvarSlet