torsdag den 15. september 2011

Dating og den defekte hukommelse

Need to have, nice to have, not to have?

Jeg har gennem den seneste måneds tid bevæget mig ud på dating markedet. Skrevet med nogle forskellige, været på en enkelt date med absolut sød mand, men ingen kemi, og haft en løs aftale om en date med endnu en.
Det er jo ikke rocket science, men mig og aftaler og evnen til at følge op på ting. Det går bare ikke!

Der var en gang hvor jeg var en habil kaosnavigatør, men det var før sygdom. Noget i mig tror vist stadig at jeg kan have gang i 20 ting på en gang. Det går bare overhovedet ikke.
Hvor godt et indtryk mon det giver at man først svarer på en mail fra potentiel kommende kæreste, efter 20 dage? Jeg gætter på at han nok ikke bliver vildt imponeret.
Og det er jo ikke uvilje. Jeg glemmer bare! Nå, men så vil jeg det nok ikke nok. Jo, men jeg glemmer, kraftstejlme! At jeg aldrig kan finde mine nøgler, er jo heller ikke fordi jeg ikke vil låse min dør. Nok. Jeg vil virkelig meget gerne låse døren. Hver dag.

Så nu står jeg lidt og vakler. Kan man godt svare tilbage efter 1 snes dage, og undskylde med at man har haft lidt for travlt til også at kunne huske at svare ham?


5 kommentarer:

  1. Selvfølgelig kan du det! Det værste der kan ske er vel bare, at han også glemmer at svare dig? :-) så står I lige :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja, det vil jeg også sig, selvfølgelig kan du det! Bare fortæl det som det er! Du har skrevet så godt om det her på bloggen!

    Held og lykke!

    SvarSlet