mandag den 13. juni 2011

Grønnegademarked i Vejle med håndlavede sager

Kommende weekend er der håndarbejdsmarked i "min" gade.

Jeg har været med de 2 sidste år og der er rigtig meget fint at finde. Sidste år gik mit salg over al forventning!
Måske det ville være en idé til jer der har masser af ting tilbage fra markedet i Odense? En stand koster 275 kr inkl frokostanretning.



Kontakt Ann Røge fra butikken Røge og Co., hvis du vil forhøre dig om ledige pladser til markedet.
Desværre holder denne smukke og farverige butik også ophørsudsalg, så det vil sikkert også være mulig at lave nogle gode kup i butikken.




3 kommentarer:

  1. TYPISK!!! Er ikke hjemme dér.. Havde ellers sådan tænkt på at vi to snart skulle mødes og ha´en kop kaffe ;0) Og det var da oplagt over et loppemarked...? God jagt!

    SvarSlet
  2. Åh det gad jeg ellers godt - men jeg har vist ikke nok home made stuff til at leje en stand, øv.

    Dejlig blog - den er meget inspirerende, og jeg har fluks meldt mig som fast læser. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Junette
    Dejligt at se du fik solgt noget trods det dårlige vejr, men du havde jo osse en fin plads :-)
    Kh Hanne

    SvarSlet