søndag den 1. maj 2011

Tapetoprydning

Sætter nedenstående tapeter til salg. Nogle har jeg meget af og nogle kun 1-2 meter.
Vælg 10 forskellige á ½ meter for 250 kr plus forsendelse.

Jeg kan aldrig finde ud af at begrænse mig til en slags, så derfor har jeg fundet den optimale løsning; at lave pathwork overflader med tapeterne. Til den slags projekter er mine tapeter aldeles velegnede! :-)

Skriv hvilke numre du er interesseret i, samt din emailadresse i en kommentar, så vender jeg tilbage.
Tapet 1-9 

Tapet 10-18

Tapet 19-27

Tapet 28-39

5 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fantastiske!
    Kender det der med at begrænse sig,
    må lige tænke over hvilken farve sættekassen skal have:0)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor kunne jeg købe mig fattig.. Der er så meget fint :)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Har du mere af nr. 12 - det med tinsoldaterne?

    Kommer du til marked? Hvis ja vil jeg meget gerne købe noget med :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Hej Mia, jeg har desværre ikke krafter til marked. I hvert fald ikke som sælger :-)

    Så jeg kommer kun som gæst, hvis energien er til det.

    SvarSlet