torsdag den 5. maj 2011

Nyt legetøj




Stansejern til at lave store trekanter




4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud! Sikke en sjov ide at dekorere skabene med dem!
    Hvem der bare var så kreativ :)

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det udtryk trekanterne giver-hvor mon du har købt "VÆRKTØJET"?

    SvarSlet
  3. Jeg har bestilt det på nettet fra USA. Jeg har smidt emballagen ud, så jeg kan ikke huske hvad det hed.
    Men jeg fandt det ved at google "triangel" og "paper punch". Det tog en krig at finde.

    Jeg er også vild med trekanter. Der er så mange muligheder. Man kan feks bygge romber eller sekskanter ud af dem.

    SvarSlet
  4. Tillader mig at yde info. service:

    http://cgi.ebay.co.uk/WOODWARE-3-LEVER-CRAFT-PUNCH-TRIANGLE-/140500451336?pt=UK_Crafts_Cardmaking_Scrapbooking_DieCutting_Punches_EH&hash=item20b67ac008

    SvarSlet