lørdag den 14. maj 2011

Nyt garn på toppen

For nylig havde jeg (endnu) en jeg-orker-ingenting dag. Det var så slemt, så jeg faktisk ikke havde kræfter til at vaske, rede og tørre mit lange hår. Så jeg gik til frisør og fik det klippet af.
Som min forstående veninde sagde: "ah, det er ligesom at smadre porcelænet når man ikke orker at tage opvasken."
Nu lyder det lidt som en sørgelig historie men det er anything but! Jeg er sindssygt glad for mit nye hår. Føler mig smukkere, friere og sparer en masse tid på hårvask og tørring. (ekstra bonus er, at det er lettere at kæmme for lus, men synes ikke lige det var det første som jeg vil fremhæve)

Efter

Før

14 kommentarer:

  1. du ser da fin ud med dit nye hår :)

    SvarSlet
  2. Hold op, hvor det dog klæder dig! Det kan du godt være glad for :-)

    SvarSlet
  3. Det er da super godt til dig :) Tillykke med dit nye garn:)

    SvarSlet
  4. Gik lige med de samme tanker idag men turde alligevel ikke. Du er godt nok noget af en steg med den fritz!

    SvarSlet
  5. Det er flot - også er det jo altså meget praktisk det med lusene :-)

    SvarSlet
  6. Det ser knaldergodt ud! Mere "friskt" :o)

    Har aldrig forstået hvorfor folk er så ømme over deres lange hår. Herregud, det vokser jo ud igen, hvis klipningen viser sig at være helt håbløs..

    SvarSlet
  7. Det ser så flot ud til dig. Tillykke med det. Jeg gjorde det samme for et stykke tid siden, det er så befriende. Og mht lusesjov, er det noget af det mest frustrerende. Jeg var engang ved at fjerne alt håret, får at slippe for de sataner.

    SvarSlet
  8. Tak, hvor er I søde! Sikke en dejlig respons at få!
    Kan klart anbefale frisuren. Specielt hvis man har glat og tungt hår uden hvirvler. Så kan det bare klaske sammen, og man har perfekt frisure. :-)

    SvarSlet
  9. Det klær dig rigtig meget - så det var da god ide for at slippe for besværlig hårvask/føn :)

    SvarSlet
  10. Du er så smuk og lækker....men det var du nu også før <3

    SvarSlet
  11. det klær' dig rigtig godt :D Jeg har selv lige fået taget et godt stykke af mit meget lange, tunge og besværlige hår. Savner det kun lidt, men iih hvor er det dejligt at få lettet lidt i det her op til sommer :D

    SvarSlet