onsdag den 25. maj 2011

Mime style

Denne kommode var på vej på storskrald. Og storskraldskommoder må man gerne eksperimentere med :-)
Udgangspunktet var en brun fyrretræskommode.

Jeg har malet kanterne sort/hvid ternet.
Siderne er dekoreret med tapet trekanter.
Toppen og forsiden af skufferne er tapetseret med stribet tapet.
Grebene (mine favoritter) er malet sort/hvide med en tynd stribe neon.

Der mangler lige de sidste finish´er, men kunne ikke vente med at vise den frem. Du kender sikkert følelsen!





7 kommentarer:

  1. Wauww - sikke et arbejde du har lagt i den.

    SvarSlet
  2. Den er godt nok spændende og de der greb er fantastiske men sikke et pilarbejde, jeg tror jeg skal eksperimentere lidt med grebene på den næste kommode :o)
    god dag
    Eva

    SvarSlet
  3. Sejt, jeg er især vild med dine greb de er simpelthen seje.

    SvarSlet
  4. Er vild med den - tak for masser af inspiration :-)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde tilbagemeldinger. Jeg når ikke at kommentere så meget selv, men jeg kigger med hos jer alle!

    SvarSlet