tirsdag den 5. april 2011

Vinder af giveaway og lidt bla bla

I dag trak jeg vinder af min papir giveaway:
Vinder blev Katrine fra kreativekreationer.

Tillykke!

Disse dage er jeg lidt tom for energi. Jeg havde et skælsættende møde med min psykiater og min familie i går eftermiddag. Jeg har jo en rigtig træls sygdom BDS (Bodily Distress Syndrome). Den er så svær at forstå og dermed acceptere, at det ofte er nødvendig med pårørendesamtale. Tiden må vise om forståelsen vil være der i fremtiden. Under alle omstændigheder var det rart for mig at have en ekspert på området til at forklare, hvad denne lidelse gør ved folk.
Så jeg beklager at jeg har været lidt fraværende. Men det har fyldt mere end jeg regnede med.

2 kommentarer:

  1. Det er jeg ked af at høre. Jeg håber du kan få det bedre, og finde en måde, hvor din sygdom er tålelig at leve med. Det er underligt, når man bliver 25 og opdager, at man altså ikke BARE er rask resten af livet. Kender det alt for godt.
    Tillykke til Katrine- dit heldige asen ;)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hei! Da passer det kanskje fint med en liten oppmuntring: random.org har valgt deg som vinneren av 1.premien i give awayen min:)
    klem

    SvarSlet