torsdag den 28. april 2011

Tapetpatchwork på reol

Som vist i forrige indlæg, har jeg efterhånden opbygget en omfattende tapetsamling.
Hver gang jeg får nyt skærer jeg kvadratiske firkanter, for de kan bruges til så meget. De er lækre at sidde og bladre i, farvesortere og lægge ud på gulvet, som hvis jeg planlagde et patchworktæppe.

Det der med at farvesortere, har jeg altid gjort det meget i. Det startede vist med farveblyanter, tusser og Barbietøjet i min barndom. Siden hen har det været bøger og tøj som blev farvesorteret. Desværre er det nok også det ENESTE form for sortering jeg mestrer. :-)

Nå men tilbage til tapeter i kvadrater. Her har jeg beklædt en lille reol og det ser ret fedt ud!



Hvis der er interesse for det, kunne jeg godt lave nogle tapetpakker med sådanne kvadrater, da jeg har skæreudstyr til det. De vil i så fald komme til at koste 55 kr for 10 stykker, hvilket svarer til 99 kr omregnet til tapetmeterpris.

5 kommentarer:

  1. Tusen tack för tapetkvadraterna som du lagt med i min tygbeställning! I Love vintagetapet. :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin reol det er blevet :-)

    SvarSlet
  3. Wauu hvor er det flot - og god ide med en kant af vintage tapet mellem hver kvadrat! Jeg nyder også sådan at beundre alle de flotte tapetter jeg var så heldig at vinde her hos dig . det gør bare noget ved humøret! :o)

    SvarSlet
  4. WOW. Rå lekker reol:o)
    Det må ha vært litt av en jobb.

    Håper du får en flott helg :o)

    SvarSlet