fredag den 1. april 2011

From hell to heaven

Torsdag var jeg på posthuset for at sende en ordenlig røvfuld breve. Mine børn elsker normalt at være med, for så kan de hjælpe med at sætte "klistermærker" (frimærker) på.
Men lige i går, kom jeg til at åbne både det nederste og øverste håndtag i børnehaven. Og så gik helvede løs. For det er jo Sigurds job. Han skreg og han skreg og benene kunne ikke bære.

På posthuset måtte jeg så bære skrigende unge og 1000 maxibreve ind på en gang. På mit posthus er der en post-selv-automat, hvor man selv vejer og køber frimærker. Det tager lidt tid at komme igennem 1000 breve, men så slipper man for køen. Får I også svedeture, når I er ude i offentligheden med storskrigende barn? Det gør jeg! Hos mig er det ikke bare lidt ophedning, næh, jeg kan mærke hvordan svedperler løber ned af mave og ryg. Klammo og virkelig distraherende! Da jeg endelig er færdig med at veje og sortere det hele, tror I så at automaten vil acceptere mit kort?
Så måtte jeg jo pænt trække et nummer, men da jeg så opdager at der er 21 i kø foran mig, læsser jeg børn og breve ned i ladcyklen og drager skumlende hjemad. I øsende regnvejr.

Fredag formiddag handler jeg altid ind med min veninde. Så fredag så således ud:

  • aflevere børn
  • handle ind
  • posthuset
  • frokostaftale
  • hente søn
  • på toget til Kbh og aflevere ham hos farmand
  • hjemme igen kl 21.30
  • hente Dinabarnet hos Bedste
  • hjem
  • sove


Normalt kunne man have udskudt nogle af tingene, men eftersom jeg skal afsted til Fyn i weekenden og mødes med mine diabetes 1 "kolleger", så skulle alt bare overståes fredag.

Nok om stress, sved og jag.

I Kbh havde jeg 2½ time til at gå min "runde".  Det er et af de bedste shoppefix jeg længe har fået! Se lige her:

Lidt forskelligt papir

Efter besøg i Retro Villa

5 kommentarer:

  1. Oj oj... inte den bästa dagen på posten... :-) Men det är fantastiska papper och tapeter du visar. Jag blir sugen på allihopa!

    SvarSlet
  2. Hektisk dag, men wow så fina papper.

    /MIa :)

    SvarSlet
  3. Kjempefine papirer og tapeter! De gjorde nok til at alt stresset ble fort glemt:)

    SvarSlet
  4. Tænk så meget godt du - trods alt - fik klemt ind på én dag ;-) Jeg nyder vores fredags handlen. Samuel bedyrede bestemt, da jeg kom hjem: "Mor Ette handle". Så var den lissom på plads.

    SvarSlet
  5. Hold da op. jeg er da helt ør bare af dine billeder, nøj en fin omgang papir :) er helt misundelig.
    Jeg kom til at tænke på dine blomster forleden, og fik sådan lyst til at lave en masse af dem, savner sådan at nusse med papir, men kan ikke rigtig finde på noget der virkelig taler til mig, prøvede sløjferne af, de blev nu rigtig søde. er der nogle steder jeg kan finde gode ide´r til fint pynt i papir?

    Knus sara

    SvarSlet