onsdag den 30. marts 2011

Papir og tapetrester som giveaway

Min kasse med tapet og papirafklip er fyldt til bristepunktet og derfor udlover jeg nu indholdet i en giveaway.
Dét synes jeg er en win/win situation! Jeg får ryddet lidt op og samtidig kan jeg glæde en anden papirentusiast.
Her er indholdet tømt ud på gulvet.

Og lur mig om der ikke også kommer lidt ekstra godt i posen i form af kirigami blomster eller sløjfer. ;-)



1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link

90 kommentarer:

  1. Hva'!! Om jeg er med?! Kommer det måske som en overraskelse!?
    Tre lodder, selvfølgelig!

    SvarSlet
  2. Det er da fornuftigt sådan at rydde op ;0)
    Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  3. Hejsa! En super giveaway- jeg vil gerne med, med 2 lodder! Har så godt som intet af tapet og papir, så det ville da være top at vinde den giveaway :)

    Vh Rakel
    resp0807@gmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke fine rester du har! Vil meget gerne overtage ;o) Deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  5. Næh hvor fint! Jeg vil gerne være på med 2 lodder!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Skøn pakke - jeg er med med 2 lodder :-) Mette

    SvarSlet
  7. Super smart måde at få ryddet op på! Det er ligesom lidt lettere at smide ud, når man ved at det kommer til at glæde andre :) Jeg er med på 3 lodder. MVH Pernille

    SvarSlet
  8. Jep... Jeg er med og gerne 3. stk. lodder.

    SvarSlet
  9. Uha, spændende give-away. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. lækkert! er med på 2 lodder

    SvarSlet
  11. Åh, det vil jeg rigtig gerne vinde!
    2 lodder til mig, tak..

    SvarSlet
  12. Uhm... hvor er det dog lækkert. Jeg er bare så vild med papir.. så jeg skal helt klart være med her med 2 lodder - krydser fingre for, at jeg vinder :D

    SvarSlet
  13. Jeg vil bestemt gerne hjælpe dig af med dine rester ;o) Jeg er klart med på 3 lodder!

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  15. Ihhh fantastisk - 2 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  16. Uhh, hvor lækkert! Jeg er med på 3 lodder! :)

    SvarSlet
  17. Åh lad det være min tur til at være den heldige!! Jeg har to sætterkasser som skal dekoreres, så denne give away er jo perfekt!
    2 lodder herfra

    SvarSlet
  18. Skønne sager - hapser to lodder :-)

    SvarSlet
  19. utrolig fint, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne have 2 lodder, så tjekker om jeg er på din liste over faste læsere og bliver ellers oprettet, følger dog altid med via. feedreader :-)

    SvarSlet
  21. Nej hvor dejlig rester. Med på to lodder

    SvarSlet
  22. Så gøy! Blir gjerne med og tar imot det overflødige etter oppryddingen din:) 3 lodder på meg.

    SvarSlet
  23. Uha....det kan man da altid bruge. 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  24. lækre sager 3 lodder bliver med det samme kastet i puljen
    jeg xxx fingre...
    gitte

    SvarSlet
  25. Jeg er på to lodder!!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  26. mig, mig mig MIIIG! :)

    2 lodder i posen, tak

    Kærligst, Julie

    SvarSlet
  27. Uh jeg deltager med 3 lodder.. og håber lykken er med mig den dag.. :-)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med to lodder :)

    SvarSlet
  29. Vil meget gerne vinde denne skønne give-away. Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  30. Uha.. nice! 3 lodder til mig

    SvarSlet
  31. Jeg er helt klart med på 3 lodder :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  32. Nej vor ser det godt ud, det er jo lige sådan noget jeg går og ønsker mig. krydser fingre, og er med på 2 lodder:-)
    prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hov, jeg er faktisk på tre lodder...

    Mvh Maria

    SvarSlet
  34. Jeg kan desværre kun være med på to lodder, men hvilke to lodder:-)

    SvarSlet
  35. Århhh med med meeeed :) 3 lodder tak, sikke en fantastisk give away!

    SvarSlet
  36. Jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder. Det kunne være fantastisk med alle de små rester til et projekt til min kolonihave.

    Knus Line

    SvarSlet
  37. jaaa det kan vi lide, 2 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  38. Jeg er hel klart med på 3 lodder og de foldede sløjfer du viser i det andet indlæg er altså bare SÅ fine :-)

    SvarSlet
  39. Lækkert. Jeg er med på 2 lodder

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  40. Uhaa det kunne jeg godt tænke mig:) 2 lodder

    SvarSlet
  41. Det kunne lande godt her hos mig. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  42. Skøn give away - Jeg er klart med på 3 lodder her :)

    SvarSlet
  43. Puha, der er allerede mange som deltager. Men jeg bliver altså nødt at være med. Så jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  44. Jeg vil da gerne byde ind med et lod...

    SvarSlet
  45. Hei! Tar ett lodd i give awayen din:)Herlige saker!

    SvarSlet
  46. Wow en lækker give away den er jeg da nød til at deltage i..
    Ville være sååå fedt at få fingre i alle de super lækre rester....

    Rigtig god weekend fra mig som deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  47. 3 lodder til mig :o)
    Ihh hvor spændende!

    SvarSlet
  48. skønne sager som kan bruges til mange fine ting. Jeg vil gerne deltage med to lodder

    SvarSlet
  49. Nøj, hvor er der mange fine ting! Jeg overtager gerne - og deltager med et lod :-)

    SvarSlet
  50. Jättefina papper. Klart jag tar chansen : )
    Två lotter till mig tack!
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o)

    SvarSlet
  52. Den ville jeg sørme gerne vinde den bunke :-)
    Jeg deltager med et lod :-)

    Mvh Henriette(2-stoustrup@ive.dk)

    SvarSlet
  53. Jeg er med på tre lodder! Jeg er i fuld gang med at samle kreating ind :)

    SvarSlet
  54. Sikke en lækker öprydnings giveaway - deltager gerne med 1 lod.
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  55. hej med dig,
    i would love to be in but i am not sure if you are shipping worldwide... i live in israel.

    SvarSlet
  56. Vil gerne være med på 3 lodder, indholdet ser rigtig spændende ud, lige noget for mig :)

    SvarSlet
  57. Så har jeg meldt mig som fast læser og er med på 3 lodder.
    Tina:-)

    SvarSlet
  58. jeg er også på med 3 lodder. bare det bliver mig der vinder

    SvarSlet
  59. Er helt sikkert med på to lodder

    SvarSlet
  60. Jeg snupper 2 lodder for alle de her lækre papirer vil jeg elske at have når jeg ska igang med næste børneværelse:)

    SvarSlet
  61. Jaa....den pakke vil jeg gerne vinde er netop lige ved af være færdig med at male min sættekasse så den er klar til at blive dekoreret
    3 lodder til mig....

    SvarSlet
  62. Så fine sager! Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  63. Sikken skøn blanding af papir! Dem kan jeg sagtens få brugt :-) Er gerne med på 3 lodder. God søndag!
    :-) Bebe

    SvarSlet
  64. Fantastiske premier! Jeg tar tre lodd, og krysser fingrene! Bli gjerne med på min giveaway også, den går fram til 15. april. :)

    SvarSlet
  65. jeg er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  66. Lækker give-away. Jeg vil gerne deltage med 3. lodder :)

    SvarSlet
  67. Wow en fed fed give away! Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  68. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder! :)

    SvarSlet
  69. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  70. Hurra :) Jeg vil også gerne være med. Er helt ny i papirverden, så jeg har jo brug for at få mig et lager :) Jeg er da klart med med 3 lodder, tak :)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  71. Den her skal jeg bare vinde :)
    Jeg deltager med 3 lodder tak

    SvarSlet
  72. Er så meget med på 2 lodder. :)

    SvarSlet
  73. 2 lodder til mig. så fin en give away, og så bliver den trukket på min fødselsdag..:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  74. Deltager med tre lodder! :)

    SvarSlet
  75. Hejsa - jeg deltager meget gerne med 2 lodder - 1 for indlæg og 1 for at følge din blog

    SvarSlet
  76. Nøøøj..det må sørme gerne lande hjemme hos mig :)
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  77. Elsker papir og tapet med lækkert print, så 3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  78. Ej noget fint papir. 3 lodder herfra:P

    SvarSlet
  79. Jeg kan lige nå at være med på tre lodder :)

    SvarSlet
  80. Jeg kan da vist lige nå at være med, jeg elsker dit papir, og skatter de fine stykker jeg har fra dig,for hver og en af dem er så fine.

    jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, og håber jeg er bare lidt heldig ;)

    SvarSlet
  81. Jeg er meget gerne med på 3 lodder, sikke en fin giveaway:-)

    SvarSlet
  82. Super fin give away
    Jeg vil også gerne være med 3 lodder

    SvarSlet
  83. Du er altid så flittig - og sindsyg dygtig med dine hænder.
    Nyder at følge med i dine mange gøremål.

    Min blog er med på 1 lod - piist har du set min Give away - maleri med kække damer :-D

    SvarSlet
  84. Hov :o) Jeg kan se, at du ikke har trukket endnu, så jeg skynder mig at hoppe med på din give away med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet