søndag den 13. marts 2011

Oprydning i vintagekjoler

1. Str 42/44. Kunne ikke helt stå for harlekin tern i lækre farver og med glimmer. Min plan var at sy det om til puder, eller en nederdel. 150 kr

2. Str 42. Ret fantastisk skjortekjole. Læg lige mærke til hvordan at stoffet er tilskæret efter stoffets mønster. Det er fuldstændig symmetrisk og er efterhånden et sjældent syn. Fine detaljer som læg på ærmerne, opsmøg, skjulte knapper, lommer og afrundede slidser. 150 kr (SOLGT)

3. str 42. Jeg tænker Mondrian når jeg ser denne kittelkjole. Grafiske striber og klassiske farver. 75 kr (SOLGT)

4. str 40. Helt vildt smukt stof, som måske er hjemmefarvet? Den er i hvertfald hjemmesyet! Farverne er blærede smukke.
175 kr 

5. str 42/44. Hjemmesyet velourkjole med meget 70´er agtig applikation på brystet. Farven er umulig at fange med kameraet, men den er mørk violet. 100 kr.

6. str 42/44. Laber blomstereng på sort baggrund. 100 kr (SOLGT)

Den her kjole er ikke til salg, men jeg ville gerne lige vise den frem alligevel. Det er min absolutte favorit kittelkjole. Er vild med stoffet som nok stammer fra 50/60erne. Den er dejlig behagelig at have på og meget praktisk. Er meget glad for lommerne.

7 kommentarer:

  1. uha, den der nummer 6 ser fin ud! Må jeg være besværlig og bede dig måle hvor lang den er? Pft :o)

    SvarSlet
  2. Lige den kjole er blevet solgt over mail i dag.

    SvarSlet
  3. Hej.
    Netop ny læser melder sig på banen her på din blog. Glæder mig til at læse mere med herinde :)

    SvarSlet
  4. De er flotte dine kjoler ☺

    ps. har jeg misset din give away-udtrækning ved 211 læsere?

    SvarSlet
  5. Velkommen til Rikke. Dejligt at du vil være med!

    Maja, ja du har misset udtrækningen. Den fandt sted samme dag! Det gik bare rigtig hurtigt. :-)
    Du kan se trækningen i indlægget her:
    http://junettebay.blogspot.com/search/label/give%20away

    SvarSlet
  6. Øv, hvor ærgerligt! Havde ellers lige regnet med at dén skulle jeg valse rundt i..

    Skægt, kan se at det næsten må være dig jeg har købt noget rigtig fint tapet af på TS for noget tid siden..

    SvarSlet
  7. Den øverste kjole er du ejer af den endnu? Hvilke stof er den lavet af? :) Hilsner Maja

    SvarSlet