fredag den 25. marts 2011

Jeg har fået et nyt hoved. Med plads til mere.

Det var kærlighed ved første blik, dette loppefund.
Meget meget lange øjenvipper, den fineste lille næse og hjerteformet mund = uimodståelig.

Der er lidt Wiinblad over den, men der står Ross Keramik i bunden.


Jeg tror nok den skal forestille at være blomsteropsats. Men jeg har et lidt anstrengt forhold til blomster indendørs, så jeg har puttet tusser ud. De er lidt længere om at tørre ud end blomster, så det holder mig til. :-)



6 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den speciel:-) Mon ikke den kunne bruges til slikskål;.)
    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hej..
    nu har jeg efterhånden fulgt din blog i et godt stykke tid!
    jeg skal selv til at investere i tuscher til mode skitser, og vil bare høre om du har et bestemt mærke som du vil recommendere :)??

    <3 Nanna
    http://fashionavecnanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jamen den ligner jo også den smukke tegning som du har lavet, som jeg har fået lov til at låne i sidebaren på min blog!!?? Det er jo så tydeligt! Selvfølgelig faldt du for den!
    Helle.

    SvarSlet
  4. Jeg er ret vild med Triamarkers, men de er vist udgået. Men de er fede fordi der er hele 3 forskellige spidser.
    Jeg har også tusher fra Pantone, promarker, Neopiko og Prismacolor, men Triamarkers er altså min favoritret.

    SvarSlet
  5. Hvor er hun smuk! Elegante øjenvipper, det må siges. En rigtig Lady

    SvarSlet
  6. Hvis du vil sælge hende en dag så tænk på mig jeg samler på de fine damer men hende her har jeg ikke i samlingen :-)

    SvarSlet