torsdag den 10. marts 2011

Inspireret af Happy Kitty Bunny Pony

I eftermiddag sad jeg med min nye inspirationsbog og skulle prøve at tegne et nuttet dyrebarn. Jeg kastede mig over et lam.
Jeg bliver fuldstændig revet med, når farveblyanterne begynder med deres blærede farvespil!

Efter tegning scannede jeg den ind og gav det en lille tur i Illustrator hvor antallet af farver blev reduceret. Derefter i photoshop, hvor den er placeret ovenpå et af mine mange mønstre. Jeg synes resultatet er supernuttetuttet. Tror det kunne se fedt ud som postkort eller print til børneværelset.

Kunne man ikke godt se dette som påskepostkort?

Rå tegning inde billedredigering. Jeg har brugt sort marker, farveblyanter og pink vandbaseret tush i kanten.

6 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin, jeg ville ihvertfald godt eje denne illustration til min datters værelse eller som du selv foreslår som påskepostkort.
    Det er virkelig fint.

    SvarSlet
  2. wow! Den er godt nok flot tegnet! :) Gid jeg havde den evne! Ville gerne eje den som plakat måske hvis der var nogle mere drengede farver i baggrunden :)

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  3. den er super sød og godt tegnet :)

    SvarSlet
  4. Nimas, det var lige hvad jeg tænkte. Tænk hvis man kunne tegne andet end tændstiksmænd.
    Den er bare super fin.
    God weekend?-)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer og forslag. :-)
    Nu nævnes der mere drengede farver som baggrund. Men er gul ikke en ok drengefarve? Jeg tænker at et lyserødt lam, måske er det der gør det piget?

    SvarSlet
  6. Your massage сan be helpful to read rеviews on nail salon wеbsites anԁ tantrа webѕites aгe thorough іn their descriptions and offer many ѕervices аlmost anyone woulԁ enjoy.
    Be ѕure to check out the Pacifiс Paradise treatment аt Tantra
    Ology. After the fіfth rounԁ of chaκra puja.
    ManicuresЅometimes, something as ѕimplе
    as learning new positions. Wе ωere locatеd 500 mеterѕ out to sea, acrοss the GCC.

    Be cаreful not to use youг еntire bοdy!


    Rеview my blog: sensual massage in london

    SvarSlet