tirsdag den 8. marts 2011

Happy Kitty Bunny Pony

Happy Kitty Bunny Pony, er titlen på min nyeste inspirationsbog.
Hold fast den er for nuttet! Mine unger nuppede den ud af hænderne på mig i går, da jeg åbnede forsendelsen med bogen i. Så først i dag har jeg fået tid til at bladre lidt i den.

Den leder tankerne hen på popkunstneren Jeff Koons.

Den er fyldt med over the top nuttede gengivelser af killinger, kaniner, ponyer og andre nuttede dyr.

Dyrebørn

Harens velassorterede garderobe

Som min datter udbrød: "nårh, se! Katten holder hende i hånden"
Hvorefter lillebror sagde: "Nårh, se mor! Katten holder hende i hånden"

Søde pastelfarvede katte ÆÆlsker blomster og silkesløjfer

Bløde væsener er selvfølgelig bedste venner

Uimodståelig nuttet, selv når den laver pøller!

Harer på trip




Flere bløde bedste venner

Ikke så meget bedste venner

Enkelte rebeller har sneget sig med i flokken

Læg lige mærke til baggrunden på denne side med bambitrofæet (som ser lidt overrasket ud over at være klynget op på et bræt på væggen). Det print har jeg også i min tapetsamling! Det er mit tapet som bogen ligger på.

7 kommentarer:

  1. Sikke en skøn bog - og ret skægt med tapetet :-)

    SvarSlet
  2. årh det er da lige omtrent verdens mest nuttede bog!

    Er den gammel, ny eller gentryk? (deler du et link?)

    SvarSlet
  3. Så sødt - det minder meget om en masse glansbilleder jeg havde som barn.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  4. Amazon var min ven, og nu er den bestilt. <3

    SvarSlet
  5. Bogen er fra 2005.
    Den er fundet på Amazon:
    http://www.amazon.com/Happy-Kitty-Bunny-Pony-Saccharine/dp/0810992000

    Der er flere bøger i samme serie og det var ret svært at vælge hvilken en jeg skulle have :-)

    SvarSlet
  6. Lol, Camille. Der var ikke lang betænkningstid :-D

    SvarSlet
  7. haha nej, det er da for sød til at lave være. og kunne se den har været solgt på saxo, men står som udsolgt fra forlaget, så det var hurtigt, især når prisen var god. Så dog (heldigvis) ikke på de andre bøger. haha.

    Tak for at dele <3

    SvarSlet