søndag den 13. februar 2011

Udklip fra 70´erne

Er helt pjattet med den hæklede jakke til venstre. 

Fantastisk som gulvpude i stuen!

Genbrug af broderi er old news :-)

Jeg er sikker på at jeg vil få en mås på størrelse med rundetårn i sådan en model her. Men farverne på billedet kan jeg ikke stå for.

Tapetrester på dåser m.m. er også old news ;-)


Cool sweater! Sikkert også varm!

De her vanter er bare for skønne!

Byg dit eget dukkehus. Fed artikel om hvordan man kan bygge ALT selv. Læg mærke til op-art på væggen i stuen.
I morgen kommer der udklip fra 80´erne

2 kommentarer:

  1. nu du siger det jeg kunne da fristes til at lave en "jakke" som på det første billede de er super fede :)

    kan godt huse de modeller og ting fra 70 hehe ikke lige kønt alt sammen :) tak for genkik :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan huske hvordan man kunne sidde og fantasere over Alt om Håndarbejde. Alle de ting man kunne lave, jeg brugte en del af symønstrene med vekslende held.

    SvarSlet