mandag den 14. februar 2011

Oprydning i tapetsamling

Nu sender jeg snart mindstemanden på vinterferie hos farmand og så drømmer jeg om at finde lidt overskud til at rydde op i gemmerne.
Jeg sælger tapetpakker med ½ meter af 10 forskellige slags for 250 kr plus porto (40,50 kr). Oplagt mulighed hvis du skal lave et projekt med tapeter på kommode, skænk, skab eller lignende.

Du kan vælge mellem 36 forskellige og nogle af dem er der kun ganske lidt af, så det er med at være hurtig. Send en mail eller skriv på min TS annonce.

Da jeg gerne vil have ryddet ud i en masse slags, så skal du altså vælge 10 forskellige. Men til gengæld kan du selv vælge hvilke du ønsker, mellem 36 forskellige slags.

UPDATE: 14, 16, 19 og 28 er nu udsolgt


6 kommentarer:

  1. Å hvor har du ellers mange skønne tapeter. Jeg står ikke selv lige og mangler men det er da et fint tilbud til de der gør.

    Rigtig god vinterferie til dig. Her er der en hujende flok af unger gennem huset så jeg er næsten lidt misundelig hvis du håber på ro...

    SvarSlet
  2. Ihhh - der er jo så mange fine!!!!
    Hvad er størrelsen på de stykker tapet man skal vælge?

    SvarSlet
  3. Hvor store vil stykkerne ca. være?

    SvarSlet
  4. Marina, man behøver ikke mangle for at købe. :-D

    De fleste er 52-53 cm. Nogle enkelte er bredere.
    Og så er det en ½ meter af hver.

    SvarSlet