søndag den 13. februar 2011

Nyt blogdesign og nye papirblomster

Jeg har leget med mønstre og former her i weekend, og det er gået lidt ud over bloggen :-)
Kirigami blomster af nye papirer fra bl.a. hende her

Banneret på bloggen fik jeg idéen til fredag aften da jeg var gået i seng. (selvfølgelig! Hvornår eller?)
Så jeg skyndte mig at skitsere det ned:

Næste dag kunne jeg så afprøve idéen



Istedet for at tegne blomster, klippede jeg dem ud af stof. Den gule er dog fra en  slikpose. Dinabarnets idé :-)


Det hele blev scannet ind og lagt ovenpå hinanden i Photoshop. Men men kunne også sagtens lave det hele i hånden. Mere om det i en kommende banner DIY.

7 kommentarer:

  1. Whii!! Skønne blomster!
    "Hende her" kender jeg faktisk godt! Tak.
    Jeg er også ved at lave blomster, eller rettere forsøg med blomster, og det med forsøg er ret fremtrædende...

    SvarSlet
  2. Hej. Fandt dig lige ovre hos Emilies mor, og jeg glæder mig til at lade mig inspirere her fremover :))

    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Tillykke med din fine nye blog ;)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin ny header - jeg syns osse den gamle var sød, men bare meget stor - denne passer bedre syns jeg. Og aij, hvor er jeg heldig at du vil lave en DIY - jeg sad netop og tænkte på hvordan jeg dog sku få lavet en fin header... Har gode idéer men aner INTET om at få dem ført ud i livet! Super - jeg venter i spænding. KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er hamrende godt med din blog titel og din header - FEDT! Fine fine blomster!
    Glæder mig vildt meget til¨din kommende banner DIY(:

    SvarSlet
  6. Wow, vad fina blommor du gjort!!

    /Mia :)

    SvarSlet
  7. Orv det glæder jeg mig til!!!
    For jeg kan ikke hitte ud af, hvordan jeg får fyldt ud i banneret hele vejen over:-S
    Og hvis man kan klippe-klister et banner lyder det endnu sjovere, yaii.

    SvarSlet