lørdag den 19. februar 2011

Give Away med masser af tapet

Da jeg lige om lidt runder 200 læsere, så vil jeg gerne fejre det med en give away.
Gaven er 20 cm af 36 forskellige tapeter. Sådan cirka!

Jeg trækker vinderen når tælleren når op på 211 læsere.

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link med billedet herfra

Er det ikke bare det herligste skue? :-)


EDIT: Vinder er nu fundet, Tillykke Pip som Pap. Sender du lige en mail med din adresse? :-)

67 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare super lækkert ud, det bliver jeg simpelthen nødt til at deltage i. Jeg smider derfor 3 lodder.

    Ihh, håber jeg vinder.
    - hilsen Sarah

    SvarSlet
  2. Det ser alt for godt ud.. Jeg smider 2 lodder - hilsen Louise (Louise@heldmann.dk)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de mange faste læsere:-) Jeg vil gerne være med i lodtrækningen med to lodder.
    Mvh Anne-Mette
    femthe.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Åhhhhh GUD en lækker giveaway - er selvfølgelig med på tre lodder... ;0)

    SvarSlet
  5. Den er jeg bare nød til at vinde;0)
    Jeg krydser hvad der krydses kan og smider 3 lodder i bøtten.
    Julie

    SvarSlet
  6. Bestemt et herligt skue!! Og må jeg komplimentere dit nye blog-design. Det sker super fedt ud og får dine billeder til at træde super flot frem!

    Jeg er klart med på 3 lodder! :o)

    Kh Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hej Junette!
    Først tusind tak for blomster, de er meget fine. Sødt af dig og det gule stof finder jeg helt sikkert anvendelse for.
    Knus.
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  8. Lovely!! Jag är gärna med på 3 lotter.

    /Mia :)

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor lækkert!!
    Jeg har linket til dig fra min blog, og vil gerne bede om 3 lodder :)
    Forresten så jeg artiklen med dig i Diabetesbladet - de kunne da godt have brugt dine farverige klodser som forside!! Det ville mildest talt have været mere spændende at se på!!
    Hej fra Line

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med.. med 3 lodder

    SvarSlet
  11. Åh - ville total elske at vinde!!!! Er klart med på de 3 lodder :-)

    SvarSlet
  12. SUK...jeg blir nødt til at være med på alle 3 lodder (og meget gerne vinde give away'en)

    SvarSlet
  13. Åhåå jag är gärna med och tävlar!

    Kram Marina

    SvarSlet
  14. Sikke en lækker præmie!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  15. Underbart! Jag vill så klart vara med! 3 lotter för min del.

    SvarSlet
  16. Vad kul! Härligt att jag hittar hit från Kiiromi. 3 lotter för mig!

    SvarSlet
  17. Jag vill gärna testa turen med en lott :-)

    SvarSlet
  18. Feeeed give-away. Jeg har tidligere købt både stof og tapet hos dig, og det var et stort hit. 2 lodder til mig :o)

    God weekend!

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. SUPERfine tapetbiter!! Jeg er gjerne med - 2 lodd på meg :)

    Marit

    SvarSlet
  20. Tre lodder.
    Og jeg vil rigtig gerne vinde det lækre tapet.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med, med to lodder ...
    KH Jytte :)

    SvarSlet
  22. For en fantastisk premie! :)
    Jeg blir gjerne med, og takker for 3 lodd! :)
    Nå skal jeg kikke litt nærmere på bloggen din..

    Ønsker deg en fin fin helg!

    SvarSlet
  23. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  24. Wow! Flot Give Away!

    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.

    :) - Sara

    SvarSlet
  25. Tapet...!!!!!!!
    Jeg lægger kun to lodder idet jeg ikke har adgang til computer og derfor desværre ikke kan linke.
    Med tak fordi jeg må være med.

    SvarSlet
  26. Tapet jeg elsker tapet. Så jeg er med 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  27. åh vilken underbar give away, jag är med på tre lotter och håller tummarna hårt :) !!!

    SvarSlet
  28. Fantastisk!! 3 lodd til meg takk : )

    SvarSlet
  29. Sikke en lækkerbinke!
    Jeg prøver lykken med et lod:)

    SvarSlet
  30. Underbar giveaway. Är absolut med på tre lotter!

    SvarSlet
  31. Jame. Altså!

    Tillykke med de mange faste læsere. Jeg gad i alt fald godt vinde.... 2 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  32. ihhh hvor fedt! jeg bliver da nødt til at være med her, selvom jeg lige har købt tapet af dig ;)
    3 lodder tak, ligger link ind på bloggen nu her.

    SvarSlet
  33. Flott premie! Eg vil gjerne delta med 3 lodd:)

    SvarSlet
  34. Fed giveaway. Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  35. Jag blev följare nummer 211! Jag vill såklart vara med i din fina giveaway med 2 lotter, tack!

    SvarSlet
  36. Herlig premie! Jeg vil gjerne være med - 2 lodd!

    SvarSlet
  37. Tillykke med de mange læsere!Jeg deltager gerne,med to lodder:)

    SvarSlet
  38. uhhh lækker give a way - er da helt sikkert med på 2 lodder .. :O)

    SvarSlet
  39. I´m in men säkert för sent.

    SvarSlet
  40. Nøj kan man lige nå at være med? Så deltager jeg gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  41. Står lige og mangler 20 cm. af ca. 36 tapeter. Hehe
    Lækker lækker Give Away. Er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  42. Wauu sikke en Give away - håbe rjeg lige kan nå at være med på falderebet. Ville godt nok blive glad for at vinde her. Deltager med 3 lodder. Pia

    SvarSlet
  43. Det ser jo helt fantastisk ud med så mange forskellige stykker tapet! Jeg tager gerne 3 lodder! Håbe-håbe-håbe! Fortsat god weekend!
    :-) Bebe

    SvarSlet
  44. For en premie!!

    Jeg er med - 2 lodd : )

    SvarSlet
  45. WAUW - Skøn give away!!!
    Jeg er med, så 3 lodder til mig :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  46. Så mye fint:)
    2 lodd til meg.

    SvarSlet
  47. sikke en give away. jeg håber jeg kan nå at være med. og at heldet snart er tilbage.

    Jeg deltager med 3 lodder

    Kh Sara

    SvarSlet
  48. Klart det skulle vara kul å vinna fina tapeter! De skulle passa bra att inreda med i mitt hus!! Jag länkar i min blogg!!

    Sandra

    SvarSlet
  49. Jeg er jo kæmpe fan af din samling! Foreløbig 2 lodder til mig ;)

    SvarSlet
  50. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder (hvis jeg kan nå det) - skønt tapet :o)

    SvarSlet
  51. Vinder er fundet!
    Tillykke PipsomPap

    SvarSlet
  52. UUha det går vist hurtigt med at få faste læsere, så jeg skynder mig at kaste 3 STORE lodder i denne fantastiske give away
    KH Charlotte

    SvarSlet
  53. 2 lodder til mig, skønt, skønt

    SvarSlet
  54. Hej :)
    Jag vill gärna vara med på denna tävling =)
    Mvh Charlotta

    SvarSlet
  55. JUBII - det er jo mig der har vundet! Hvor er jeg glad :o). Har sendt dig en mail. God søndag. Mvh Pia

    SvarSlet
  56. Kanonfina : ) Du har en väldigt inspirerande blogg. Klart jag vill vara med. Jag tar två lotter tack.

    SvarSlet
  57. Fedt tapet - har allerede masse gode ideer til, hvordan det kan bruges.

    2 lodder.

    Mange tirsdagshilsner Christina

    SvarSlet
  58. Så fine tapeter, jeg vil så klart prøve lykken, 2 lodder.
    * Hilsen Cecilie

    SvarSlet
  59. super skønne taperter

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder
    1 for kommentar og en for fast læser

    SvarSlet
  60. Smukke tapeter.. :) i love it

    SvarSlet
  61. Meget flot give away - jeg hopper med hvis jeg kan nå det, med 3 lodder

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  62. såååå fine! vil gjerne ha ett lodd :o) ilnistad@yahoo.no

    SvarSlet
  63. oj oj oj. Dette vil jeg gjerne vinne! Jeg prøver lykken med ett lodd ;-) Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlet
  64. Klarte ikke å finne at du hadde trukket denne, men tar gjerne to lodd hvis den ikke er trukket alt. For en flott blogg du har!! Mail: j.kristin@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Vilken underbar blogg. Blir alldeles glad och pirrig av alla superfina tyger och tapeter! Har hittat hit för första gången och hoppas verkligen på nybörjartur!
    till lycke...! / Åsa

    SvarSlet