tirsdag den 25. januar 2011

Stofbetrukne knapper og brads. Hvordan? Erfaringer søges.

Hvad skal man bruge for at lave stofbetrukne knapper?

Egentlig er det ikke knapper jeg skal lave men brads. Som er sådan nogle splitter til at sætte papir sammen med, som jeg bruger til mine papirblomster. Hvis man stadig ikke er med på, hvad jeg ævler om, så er det dem man lukkede store kuverter med i "gamle" dage.

Er der flere typer? Her tænker jeg sådan en større tung maskine, som vistnok også kan noget med snørehuller og nitter.
Og så har jeg også set sæt med en lille plastikdims til at samle dem med.
Hvis der er flere typer, hvad er så forskellen og er den skrabede model ok?


4 kommentarer:

  1. Hvis du blot skal betrække en knappe med stof, så har stof og stil og stof2000 sådan et lille kit til at lave kanpperne. det er super nemt og koster ikke ret mange penge.

    Om man kan betrække sådan en parpir-klips-ting som du bruger ved jeg ikke :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Jeg har set dem de har i Stof og stil, men jeg skal bruge mange og så bliver det lidt pebret. ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Junette, desværre ved jeg ikke noget om knapperne. men ville da lige sige du har modtaget en award fra mig.

    Kh Sara

    SvarSlet