fredag den 28. januar 2011

Harlekinfeber

Mon harlekintern bliver de nye ugler for året 2011? Det tror jeg vist nok, de bliver/er. :-)

Nye tapeter, som ligger på min TS profil


Jeg blev aldrig ramt af fluesvampefeber eller uglefeber. Men nu er jeg ret hårdt ramt af disse skæve firkanter. Ok, hvis man dykker ned i mit blogarkiv, har jeg jo faktisk været ramt af romber ret længe!

Hvis du selv har lyst til at lege med romber, sekskanter og trekanter kan du downloade isometrisk papir og tegne dit eget.

Fra mit blogarkiv:
April 2008

September 2010

Oktober 2010

November 2010

November 2010

November 2010

3 kommentarer:

  1. Gerne for mig. Jeg elsker harlekin-tern :)

    SvarSlet
  2. Hvordan finder jeg din TS profil?
    Også mig: elsker Harlekintern

    SvarSlet
  3. Her:
    http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=82985

    SvarSlet