mandag den 24. januar 2011

Et sjældent syn, mig

Lige inden jul havde jeg besøg af en fotograf, der skulle tage billeder af mig til en artikel der kommer i næste nummer af Diabetes bladet.
Han havde ikke de bedste arbejdsvilkår. For det første, har jeg været meget langt nede med alle mine sygdomme de sidste måneder, det gør ikke ligefrem noget godt ved udseendet. For det andet er jeg ikke glad for kameralinser der peger i min retning. For det tredje bor jeg temmelig rodet, nærmest kaotisk, da jeg konstant har overtræk på overskudskontoen.

Så respekt for fotografen det har fået disse resultater ud af ovenstående:



15 kommentarer:

  1. Det er sg* ellers et par dejlige billeder.

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at læse mere om i Diabetesbladet. Næste udgave? Fine billeder, i øvrigt!
    Hej fra Line

    SvarSlet
  3. Det er da godt nok nogle gode billeder - og dejligt at se hvordan du ser ud :)
    Jeg læser nemlig fast med hos dig, men er ikke så god til at lægge en kommentar...

    Jeg vil da også lige læse artiklen i Diabetesbladet når den kommer. Jeg kan få den af min søster.

    God dag til dig :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine billeder! Du ser godt ud - selvom smilet ikke er lige så frit som det er, når der ikke er linser i nærheden :-) Glæder mig til at se billeder, artikel og illustrationerne.

    SvarSlet
  5. Det kommer i bladet til februar. Så det er der I skal holde øje. Det handler om diabetes kursus, som jeg selv har været på.

    Jeg har også lavet illustration til artiklen, men jeg tror nok de er blevet enige med sig selv om, at de hellere ville bringe et af mine billeder og bruge illustrationen til forsiden af brochuren for børn- og ungekurser. Nu må vi se :-)

    SvarSlet
  6. Hej & Daw... det var da noger overordentlige skønne billeder, og sjovt at se lidt mere til kvinden bag denne skønne blog..

    Dem kan du godt være stolte af ;0) Klem Louise

    SvarSlet
  7. Fina bilder, han verkar duktig den där fotografen.

    /Mia :)

    SvarSlet
  8. Det er da nogle rigtig fine billeder!

    SvarSlet
  9. Jeg syntes altså at du ser dejlig ud Junette, det er altså svært når et kamera peger lige på een, jeg er heller ikke særligt fotogen, men husk nu at passe på dig selv.
    God aften.

    SvarSlet
  10. Billeder er rigtig fine, jeg vil læse artiklen på mit arbejde.

    SvarSlet
  11. Sikken nogle supergode billeer - rart at få sat ansigt på kreatøren af alle de smukke ting her på bloggen. Jeg her helt på røven over dine farvestrålende blomster! De er SÅ fede!!
    Ha' en superskøn dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  12. jeg synes det er nogen super billeder du har fået taget :)

    SvarSlet