torsdag den 13. januar 2011

ATC-udfordring til alle jer

Jeg udfordrer hermed alle skandinaviske bloggere til at lave et ATC (Artist Trading card).
Dette er en udfordring som alle kan være med på, uanset om foretrukne kreative aktivitet er i stof, perleplade, papir eller tegne/male og uanset alder.

Størrelse på kortet er 63mm x89mm. Samme størrelse som et spillekort. En skabelon de fleste har ved hånden. (hi hi)

Jeg håber du har lyst til at lege med og sende dit bidrag til mig. Så vil jeg vise det her på bloggen. Du kan sende dit billede samt blogadresse til: atc@junette.dk
Jeg vil også meget gerne have en lille billedtekst med. Feks: idé, motiv, medie.

Du kan deltage med alle de bidrag du har lyst til.

Jeg lægger ud:
Muslingemønster farvelagt med tørpastel på pap

10 kommentarer:

  1. Har godt hørt om konceptet før...et rigtig hyggeligt lille projekt at give sig i kast med....vil se om jeg får tid en af dagene til at kreere et lille kort.

    SvarSlet
  2. Jeg skal da nok se om jeg ikke kan finde på noget en af dagene :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Skoj, hoppas jag hinner med detta, det vore roligt! Fint bidrag du har gjort också.

    Återigen, tusen tack för den underbara tapeten som blev ännu bättre på plats än jag hade hoppats på.

    /Mia :)

    SvarSlet
  4. Hej - sjov ide - flot oplæg - har puslet lidt med akrylmaling og sender dig et foto af et kort. Mange hilsner

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at der er nogen som vil være med.
    Spred gerne budskabet!

    Velkommen til min blog og Blogland i øvrigt, Francia. Kan se at du er helt nystartet. Hvor er det spændende at du har slået dig ned i Frankrig. Det ser ud til at være nogle meget smukke omgivelser!

    SvarSlet
  6. Er der en tidsfrist på dette skønne tiltag?

    SvarSlet
  7. Jeg nåde desværre ikke så langt med mit. men skal nok få det færdigt, det blev til noget med farver syning og dresden ;)

    SvarSlet
  8. Hey Junette. Kan gost være jeg spørger dumt, men hvad er det det lige går ud på? :)
    At tegne en tegning på str med et spillekort, til hvilket formål? jeg er helt ny med det her blog noget, men har ikke fået min egen op at køre endnu, men abbonerer på din, for du har sååå mange sjove og flotte indlæg :D
    Knus fra katrine

    SvarSlet
  9. "snublede" lige over din fiine blog og så dette indlæg. Så fik man da lige lyst til at tage en udfordring op for at aflede tankerne fra den stressede hverdag (og weekend). jeg sender resultatet så snart det er lyst nok til man rent faktisk kan se hvad der er på billedet.
    Forresten rigtig fin blog banner diy du har lavet.

    SvarSlet