mandag den 27. december 2010

"Aj, hvad har du gang i?"

Dagen i dag har stået på indretning. Miniature indretning.
Min datter har bygget sit eget dukkehus, som hun gerne ville have hjælp til at give en make over.
Hun har bestemt farver og mønstre og hvad der skulle laves af møbler.
Da jeg var kommet rigtig godt igang, så gik jeg igang med at lave en sofa. Dét var Dinabarnet vældig begejstret for. Jeg fandt det mest fantastiske ternede stof, som ville være rigtig cool som betræk.
Da jeg er færdig med at klippe det til, kommer hun hen og udbryder med stor foragt: "Aj, hvad har du gang i?!"
Jeg svarer begejstret: "Er det ikke cool? Det er ligesom en sofa fra gamle dage."
"Nå! Men det her hus er ikke gamle dage!"

Så kan jeg lære det :-)

Den lidt for halvfjerdsede sofa
Stueplanten har Dinabarnet lavet solo. "Krukken" er en malet wc-rulle og blomsterne er sugerør med papirblomster.

Spisestuemøbler lavet af wc-ruller. (ja, det er endnu en ting vi samler på)



4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Og sikke en dygtig datter... selvom hun bare slet ikke forstår det der med gamle dage .-)

    SvarSlet
  2. Hi hi - skøn kommentar - Hun har helt sikket arvet sin mors kreativitet og havde set andre muligheder end moderen ...he he... :) Jeg synes det ser skønt ud :) Kh Dorte

    SvarSlet
  3. aaarrrhh hvor fantastisk! Super flot og gennemført ☺

    SvarSlet