torsdag den 11. november 2010

Tapetbegejstret!

Jeg har søgt med lys og lygte efter tapeter med grafiske mønstre, specifikt med romper eller trekanter.
Google hjælp mig på vej til et sted i Italien.

Jeg synes de er vanvittigt smukke og er en skøn kontrast til alle de halvfjerdsede blomster. De står godt alene, men kan også blandes med de blomstrede.

Her i eftermiddag har jeg leget med mine tapetruller, og lagt dem op i forskellig sammensætninger. Jeg er helt oppe og ringe over hvor geniale de faktisk er!

De andre tapeter på billedet er også nye venner til samlingen og jeg vil gerne sælge af dem i metermål (70 kr pr meter).
Den lilla har jeg 2 ekstra ruller af, som jeg sælger for 300 kr stk.

15 kommentarer:

  1. Meget fine tapetter:) Jeg vil rigtig gerne købe 2 m. af det mintfarvede/lyseblå/grå med romperne, hvis det kan lade sig gøre?

    SvarSlet
  2. Det kan det i hvert fald. Har du Paypal? Eller TS?

    SvarSlet
  3. Super:) Jeg har paypal, men jeg ved ikke helt, hvordan det virker, men det finder jeg vel ud af;)

    SvarSlet
  4. Nu har jeg sendt en request til dig på den emailadresse, som er på din profil. Så skulle der gerne komme en email til dig fra paypal. :-)

    SvarSlet
  5. Det er smart det der paypal;) Har lige betalt!

    SvarSlet
  6. Hej Junette,

    har du mere tilbage af det med romperne?

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne købe en meter af det vildt flotte tapet som Anne købte. Har både ts og paypal. Send gerne til camkarlsen@mail.dk, kh Camilla

    SvarSlet
  8. Camille, ja jeg har mere. Hvilken farve?

    Camilla, super. Sender en anmodning via paypal. Går ud fra at du ønsker samme farve som Anne.

    SvarSlet
  9. Det lyseblå/mintede. (haha ja, dét er der rift om!).

    Jeg vil gerne bede om 2 meter, og har paypal sat op på denne:

    vera AT missveraclothing.com

    SvarSlet
  10. så er der betalt! Smart med paypal. Du burde også få min adresse dér, men ellers så skriv lige en mail til mig. :)

    SvarSlet
  11. Hej de er så fine. jeg vil rigtig gerne købe noget af det grafiske, hvis du vil af med det :-) Jeg har også skrevet på din anden side om noget tapet jeg gerne vil købe. Jeg har hverken ts eller paypal. Men jeg vil selvfølgelig gerne overføre penge før du sender, så du er sikker på du får dem :-)

    SvarSlet
  12. Line, det kan du godt. Hvor meget ønsker du af det grafiske?

    SvarSlet
  13. Line, jeg kan ikke finde ud, hvor du ellers har skrevet.

    SvarSlet
  14. Det er dem der ligger på dit loppecirkus. jeg vil gerne ha en meter hver af nr. 4,7 og 8 . Og så 2 meter hver af det grønne med rhomperne og det lyseblå med rhomperne.

    SvarSlet
  15. Åh Line, jeg troede at loppecirkuset var lukket for offentligheden. Jeg kan godt forstå du ikke kan finde ud af systemet, for det er under opbygning! :-)
    Vil du ikke skrive en mail til mig på blog@junette.dk, så vi kan udveksle adresse+kontonummer?

    Til jer andre som har bestilt: det er blevet sendt i dag. :-)

    SvarSlet