fredag den 5. november 2010

Stjerne på hjerne -bogstavelig talt

Stjerne, nu også som hårklips!
Har foldet i miniorigamipapir. Min absolutte favorit papirtype: rispapir med håndtrykte mønstre og gulddetaljer.
Selve hårklipsen er krokodillenæb, som ikke sådan lige glider ud. Heller ikke i fine børnemanker.

Ikke verdens bedste billede, men det er virkelig svært at tage billeder af sig selv oppefra! Og da jeg har nedsat kraft i armene, gør det, det ikke lettere at holde et tungt og klodset spejlreflekskamera. Det var kun lige begejstringens øjeblik som gav mig styrken til at holde mine arme oppe, uden at tabe noget tungt i hovedet på mig selv.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. WOW, den er bare SÅ fin - sidder lige og ønsker at jeg var bedre til at gå med hårpynt!!
    Ha' en dejlig aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet