onsdag den 10. november 2010

Præmienisse (eller give away)


Jeg hader faktisk nisser.
-MEN, jeg synes altså at det er noget så nuttet, når andre væsener klæder sig i nissetøj.
Som denne søde fluesvampige.

Hun skal bo her på siden op til jul.

Der er bare et problem. Hun har ikke et navn. Kan I hjælpe mig med det helt rigtige navn? Der vil være en give away, til det bedste forslag. Man kan deltage en gang.
Hvad give away´en består af bliver afsløret, når jeg får tid :-)

Hun har glædet sig og har virkelig gjort en masse ud af sig selv: Blå øjenskygge, den smukkeste hat, julesko med flethjerter på, netstrømper og så har hun været ude og låne Twiggys øjenvipper.


8 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød :)
    Mit forslag er: Amanita
    som betyder fluesvamp og synes det lyder sødt :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Åh jeg kan da ikke stikke Michas søde forslag. ;0) Men frøkken tophat var det bedste jeg kunne komme på. fnis... Mvh Dorthe

    SvarSlet
  3. Hmm hun ligner en man bliver glad af at se på, og virkelig får lyst til at lære nærmere at kende, så mit forslag er Frk. Sukkertop fordi hun ser så glad og sød ud.
    Hun må gerne komme hjem og bo på min væg hvis du en dag vil af med den finde tegning :-)

    SvarSlet
  4. Jeg tænkte Dorit Dot da jeg så hende... Men det kan godt ske det bliver for "damet" til sådan en lille køn størrelse =)

    SvarSlet
  5. Sulejma Smukhat ... en dame med karakter og sødme ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg tænkte på Bertha. Hvorfor ved jeg egentlig ikke :-)

    Ellers ville Puk Paddehat også være skønt, syntes jeg :-D

    SvarSlet
  7. Hvor er I gode til at finde på :-)

    SvarSlet
  8. Og jeg kan ikke engang komme på noget navn...
    Jeg syntes bare hun er sød :O)

    SvarSlet