mandag den 8. november 2010

Overskudsruller

Jeg har nogle tapetruller som jeg har har så rigeligt af og derfor gerne vil sælge ud af billigt!
Jeg har:
1 gul
3 blå
2 turkis (vaskbart vinyl køkkentapet som kunne være sjovt  på væggen over legekøkkenet)

150 kr pr rulle pp.

Hvis der ikke er nogle som melder sig som købere af hele ruller, vil jeg også gerne sælge i metermål til 30 kr pr. meter.




Her er også nogle tapeter som jeg kan sælge ud af i metermål til 30 kr pr meter:




 Denne her 40 kr pr meter:


Bare skriv en kommentar her i indlægget, så finder vi ud af det. :-)

15 kommentarer:

  1. Du sælger ikke de to øverste i metermål går jeg ud fra!?? Forstår godt du gerne vil sælge hele ruller, men måske du vil sælge halve eller hele meter af dem du selv bruger!?

    SvarSlet
  2. Jeg skulle gjerne ville ha en rull av den nr 2, samt 2 meter av den røde, og 2 meter av den siste. Den du bruker til underlag var også veldig fin, men den selger du kanskje ikke av?

    Jeg vet ikke hvordan vi evt skulle gjort med betaling til Norge da, men melder min interesse

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    er det muligt at købe rulle 2 og en meter af det fine tapet til 40 kr?

    du kan evt maile mig:
    bournonvillehansen.sara@gmail.com

    SvarSlet
  4. Malene, dem kan jeg godt sælge i metermål. Men i hele meter.

    Namaste, det kan vi godt finde ud af. Kan du skrive en mail til mig?
    junette@junette.dk

    Sara, det ligger jeg til side til dig.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine ruller. Underlaget er stof, ikke? Det er et af mine yndligsprints, så sig endelig til hvis du vil sælge/bytte :)

    SvarSlet
  6. Namaste og Julia, underlaget er et sengetæppe.
    Men jeg har det også som stof. Både i en tynd og tyk kvalitet.

    Jeg synes også det er et skønt print og kan ikke lade være med at købe det, når jeg ser det. Det er fuldstændig ligesom med p-tærter.

    SvarSlet
  7. Ok. Hvad koster de pr. meter så?

    SvarSlet
  8. Malene, der står pris i indlægget ;-)
    30 kr

    SvarSlet
  9. Hej, malene skal du have dem her med i forsendelsen?

    SvarSlet
  10. Hehe...det havde jeg ikke lige set:) Ja tak, vil gerne have 1 meter med af hver af de to øverste så:) Bare send en supplerende opkrævning på TS:)

    SvarSlet
  11. Hej Junette - Har du flere hele ruller af den blå?

    SvarSlet
  12. Westmose, jeg har 2 tilbage.

    SvarSlet
  13. Ok jeg vil gerne købe den ene rulle :-) Send bare en mail med kontonummer til:

    mettew@sol.dk

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. Hej
    Har du flere hele ruller tilbage?

    SvarSlet
  15. Jeg har en hel rulle af den gule.

    SvarSlet