torsdag den 4. november 2010

Libertytapet, stoffer og nye stjerner på himlen

Jeg har fået fat i en rulle Liberty tapet i dag.
Mønsteret minder mig rigtig meget om et stykke William Morris stof som jeg har i samlingen. Ikke så mærkeligt da William Morris også har leveret mønstre til Liberty.
1. Liberty tapetrulle
2. en rapport fra tapetet
3. William Morris print
4. Andet engelsk tapet
1. Nyt retrosengetøj fra England. Jeg har på de seneste fået fat i meget der kommer i original emballage og aldrig har været brugt
2. +3. Uimodståelige Betty Boop
4. Lækkert stof fra 50´erne. Igen noget helt "nyt" i metervis. Kunne være cool til drengeskjorter eller kittelkjole til lillepigen
5. Miffy på landet!

1+4. Tapet til stjerner afsendt
2+3+5. Nye stjernedesign. De er så smukke og er en sand fornøjelse at sidde med!

4 kommentarer:

  1. fantastiske tapeter, hvor har du dog fundet dem henne?

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Hejsa,
    Lige mine ord Sara, og Miffy stoffet?? Hvor fiiiiint...

    Knus fra Barbara :-)

    SvarSlet
  3. sikke nogle fine sager!

    Jeg er ikke så meget til Liberty selv ( men synes farverne er skønne), men MIFFY - dét kan jeg lide!

    SvarSlet
  4. Mine nærmeste venner hedder Etsy og Ebay. Findes det, findes det der!
    Søg feks på miffy på etsy under supplies -> fabric.

    Jeg er heller ikke så meget til Liberty. Jeg er mere til noget som har lidt mere sjov og ballade i gaden. Men det her faldt jeg over og kom til at byde. Som den eneste og så hænger man jo på den. Farverne er gode til mine julestjerner!

    SvarSlet