onsdag den 3. november 2010

Ikke ligefrem Kitchen Aid

Endnu en sygedag herhjemme med Dinabarnet.
Vi har været i gang med surdejsbagning og hvis der er noget jeg kan, altså udover alt det der i farver- og striberbranchen, så er det at bage med surdej.

Førhen brugte jeg elpisker med dejkroge, med de maskiner brændte jeg af og det var også hårdt for mine arme at holde. Så min mor gik i genbrug og fandt den skønneste halvfjersede og orange køkkenmaskine. 275 kr.
Den virker upåklagelig og modellen Kenwood CHEF bliver stadig lavet. Men dog ikke i denne funky farve.

I baggrunden står der lidt fra min Anita Wangel samling. Brødkassen er nok det allerflotteste retroobjekt jeg har. Jeg har også nogle kagedåser, som jeg har fået af min mor som stod i vores køkken i min barndom.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Mange tak for de fine tapeter, tøjet og tæppet.
    Jeg er allerede gået i tænkeboks mht. hvad tapeterne skal bruges til, og tæppet hænger indtil videre fint på lillemandens tremmeseng.
    Mette

    SvarSlet