fredag den 5. november 2010

Hjerternes fest

Torsdag gik turen til Kbh for at hente min lille vilde.

Og så måtte jeg lige en tur omkring Retro Villas nye butik som alle skriver om.
Pis. Jeg er det letteste offer. Jeg kom til at købe lidt af disse smukke tapeter... En hel rulle faktisk af det med hjerterne, som også var den absolut sidste rulle. Jeg tænkte at det står rigtig godt til julesæsonen vi går i møde!
Så hvis det kribler i dine fingre i samme grad som mig, vil jeg gerne sælge nogle meter (100 kr pr meter)

Nu kan jeg næsten ikke vente med at lave julestjerner til hjerternes fest!



1 kommentar:

  1. Underligt, synes jeg havde skrevet på dette indlæg. Sælger du af det med hjerterne? hvor meget skal det koste? Send mig en mail på miachristina1@hotmail.com
    Kh Mia

    SvarSlet