mandag den 1. november 2010

DIY-kit til julestjerne kan nu købes

Sættet indeholder:
  • 5 stykker vintage tapet
  • Foldevejledning i farvebilleder
  • Pakket i neonfarvet kuvert. Kuverten er naturligvis foldet "the japanese style"

Andre nødvendige materialer:
  • rappe fingre eller 10 tommelfingre, resultatet bliver lige godt!
  • lim
  • evt en knap til pynt i midten af stjernen

Pris: 33 kr inkl porto
Betaling foregår via PayPal og du skal selv have en PayPal konto

Vælg design
Specielle ønsker?:

8 kommentarer:

  1. Er interesseret i et sæt. Kan vi handle via netbank eller TS? Har nemlig ikke visa:(
    Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg gerne have, at det gule med hjerter og det røde med pinke prikker indgår i min pakke:)

    SvarSlet
  2. Jeg laver en annonce på TS senere. Skal nok sige til :-)

    SvarSlet
  3. En stjerne er hermed bestilt :) vil jeg glæde mig til at lave.

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. ville du evt sælge en pakke med et stykke af alle 35 stykker tapet? og hvis du ville. hvor meget skulle det så koste. afhænig af pris ville jeg rigtig gerne købe sådan en pakke til mere end en stjerne, men med mulighed for selv at mixe og matche papiret.

    er der mulighed for det.

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Kære Sara, det var da en god idé!
    Jeg vil sælge det for 160 kr. Jeg har lige regnet ud at jeg sælger stykkerne til hvad der svarer til en meterpris på 100 kr.
    Det er jo ca. det som retrotapet koster +/-, så for alt det skære og strygearbejde jeg lægger i det tjener jeg ca. ingenting. Der er sgu ikke gået nogen forretningskvinde tabt i mig. :-D

    SvarSlet
  6. Så har jeg oprettet annonce på TS:
    http://www.trendsales.dk/annoncer/diy-julestjerne-i-vintage-tapet/19180511?pn=1&rt=ssr&search=DIY&status=1

    SvarSlet
  7. Hej Junette, jeg vil da meget gerne købe sådan en pakke så :)

    Jeg har allerede fået øvet folde teknikken ind i hænderne igen, elskede at folde de stjerner da jeg var barn, og de bliver da endnu federe med skønt tapet, hvad jeg så ikke har så meget af.

    sig endelig til når du vil sælge sådanne en pakke med pairs stykker :) der skal nemlig jule hygges og bages fra nu af i hver weekend, for tiden er der ikke meget af når man kommer sent hjem.

    Kh Sara

    SvarSlet
  8. Sara, jeg har sendt en paypal request på det resterende. :-)

    SvarSlet