tirsdag den 2. november 2010

Den sygeste dag

Jeg har været hjemme med syg Dinabarn, som nu også har smittet mig.
Så med udsigt til 2 dage hjemme, så sker der jo noget i hovedet på mig og jeg får idéer på stribe til alle de aktiviteter man kan give sig i kast med, som samtidig skal være råhyggelige og med en helende effekt (I forstår hvad jeg mener, ikk`?)

Jeg er på toppen hvad angår papirsfolderi, så i dag kunne jeg da lige prøve at lave en lampeskærm. Jeg havde en billig tapetrest fra farvehandleren, som jeg kunne lave en prøve med. Det tog så ca. en hel dag! Jeg skulle kraftstejlme have valgt mit flotteste tapet, for det tror jeg godt nok ikke jeg gider igen! Eller jo jeg gider godt, men mine arme kan bare ikke klare noget man skal bruge krafter på. :-(
Da jeg var næsten færdig og smerterne var begyndende uudholdelige spørger Dinabarnet glad: "vil du også lave en til mig?"
Det skulle hun ikke regne med.

Hjemmeklippet, hjemmestrøget og hjemmefoldet lampeskærm

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot. Jeg føler med dig. Jeg er selv hjemme. Ramt af sygdom.

    SvarSlet
  2. Hvor er den godt nok flot! En skam dine arme ikke vil være med :-) Kan du ikke lokke nogen til at være dine arme? Rigtig god bedring!

    SvarSlet