tirsdag den 16. november 2010

Cuteness faktor!

Er de ikke uimodståelige?
Børnetapetet med garderne var kærlighed ved første blik. Det minder mig om min barndom hvor det at komme i Tivoli var en virkelig stor ting!
Læg lige mærke til kanonen der skyder med blomster. Det er altså cuteness faktor der vil noget! Og så vil det være helt fint med mig at min lille vilde Sigurd fattede interesse for krig. :-)
Tapetet koster 90 kr pr meter, hvis nogen skulle blive lige så fristet som jeg.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Ret sødt jo :)
    Er ret vild med detaljen at det er blomster der kommer ud af kanonen!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hvor det fint!! Er det nogle du sælger?
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Ja, det koster 90 kr pr meter.

    SvarSlet
  4. Ja de er søde, men det er første gang jeg er her og det jeg virkeligt gerne vil rose er dit fantatiske banner. Simplethen så dejligt og tilmed fint livsbekræftende i kombination med det gule.

    SvarSlet
  5. åh det er fint det soldat tapet, jeg må ha en meter til den 1, så må jeg håbe du har mere liggende til den tid.

    Din pakke er også afsendt :)

    KH Sara

    SvarSlet