mandag den 22. november 2010

Art deco og en art kaos

I weekenden (mens alle andre var på julemarkeder), var jeg hjemme med børnene og vi klippede og klistrede til den store guldmedalje.
Det var vældig hyggeligt, men vores projekter er nok ikke nogle der går over i historiebogen. Jeg lavede et art deco inspireret mønster, som jeg beklædte en æske med. Den lille vilde lavede en art kaos inspireret mønster, hvor han klippede chips i stykker, som blev fordelt ud over stuegulvet. Han havde valgt to farver: paprika og naturel. Vil skåne jer (men mest af alt mig selv) for billeder af dette og nøjes med mit projekt.



3 kommentarer:

  1. Vilken otroligt vacker ask!!! å vilket jobb du lagt ner på den. Superfin:)

    SvarSlet
  2. Aj hvor er det VIRKELIG flot lavet!!! Er det bare ud af den stribede papirrulle???

    SvarSlet
  3. Ja. Jeg har klippet cirkler ud 2 steder på tapetet, så jeg havde 2 forskellige som udgangspunkt. Og så istedet for det traditionelle muslingemønster, lavede jeg en version med glidespejling.
    Det skulle nærmest flettes sammen.

    Jeg synes det er ret sjovt at prøve at knække koden på mønstre. Og altså gøre det med hænderne fremfor computeren, som jeg ellers plejer.

    SvarSlet