tirsdag den 23. november 2010

Adventskrans på den kitchede måde

Her kommer lige et par billeder af nogle adventkranse jeg lavede sidste år af genbrugsmaterialer.
Jeg tror ikke jeg finder overskud til at lave nogle i år, men hvis jeg gør skal de være nøjagtig lige så skøre!

Materialerne er fundet i genbrugsbutikker og lidt fra gemmerne:
Lysmanchetter af kunstige blomster (kostede 5 kr for 3 stk)
Hobby-øjne (fandt en kæmpe pose til 10 kr)
Kranse i halm eller styropyr (kostede 5-10 kr)

Tylrester i neon, pallietbånd

Det lilla fjer-halløj er fra stof2000





PS.: Hvis du har tips til meget billige og kreative adventkranse, så skriv gerne til mig eller læg en kommentar!

4 kommentarer:

  1. Hvor er den dog helt fantastisk fed!!

    SvarSlet
  2. Ja hvorfor skal det hele også altid være rødt, jeg synes den er for fed Junette :)

    SvarSlet
  3. Forslag til en billig og sjov adventskrans.
    I bogen "Snup en ide" af Anita Lindberg præsenterer de en adventskrans med slik. Ståltråd viklet om bolcherstokke,chokolade julemænd, store kulørte bolcher osv. og stukket ind i kransen...
    Jeg tror vores i år bliver en kombi at din tyld-ide og slik ☺

    SvarSlet
  4. Jeg synes også det var en topglad adventskrans. Og hvad angår julepynt herhjemme, så undgår jeg rødt og gran grønt. Det kan jeg altså ikke arbejde med (eller i).

    Maja, tyl og slik lyder eventyrligt lækkert! Det håber jeg du viser frem :-)

    SvarSlet