onsdag den 13. oktober 2010

Hvis du lige står og mangler lidt nye retro stoffer, er jeg måske din redning!

Jeg har seriøs pladsmangel alle steder (bankkonto undtaget).

Derfor sælger jeg nu nogle stofpakker billigt. Der er 8 stykker i hver og stykkerne måler ca. 50x50 cm. De fleste er dog større. (Enkelte er få cm mindre)
Pris 160 kr pr. pakke inkl porto.

Skriv en kommentar her, hvis du vil have fingrene i en af dem.


nr. 1

nr. 2

nr. 3

PS.: Hvis der er flere interesserede end der er pakker, så kan vi godt finde ud af at jeg laver flere. Dog er nogle af stofferne de absolut sidste jeg har.

7 kommentarer:

  1. Kan du lave en blå pakke? Jeg kan også godt bruge den med de lyserøde farver der er øvert til venstre på billede 3.
    Hilsen Charlotte
    P.S. du kan skrive til
    6andersen@webspeed.dk

    SvarSlet
  2. Det tror jeg godt jeg kan. Men har bare ikke tiden til det, før søndag. :-/

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne købe nr. 1, hvis du er frisk på at putte et andet stykke stof ved, end det med fuglene? :-) Bare noget grønt eller blåt ville være skønt.

    KH Carina

    SvarSlet
  4. Det kan jeg sagtens. Fuglen ryger ud.

    SvarSlet
  5. Hvis du har paypal kan du overføre til denne mail: q@junette.dk

    Så får jeg også automatisk din adresse ;-)

    SvarSlet
  6. Det har jeg desværre ikke, men jeg er på trendsales, så vi kan evt. gøre det derover? :-)

    SvarSlet
  7. Det kan vi godt. Mit brugernavn er daffodill på Trensales. Så kan du bare skrive et pip på en annonce.

    SvarSlet