søndag den 31. oktober 2010

En ny tapetstjerne er født

I dag har jeg været børnefri og haft muligheden for at give mig i kast med et større projekt. Ok, den mulighed har jeg haft før, men det er sjældent at jeg så også har energien til det.

Jeg har taget hundredevis af billeder og har været i gang med projekt "julestjerner".
Jeg har tænkt på om jeg kunne sælge dem i et DYI-kit til 25 kr, hvor tapetet er skåret og hvor brugeren selv kan hygge sig med at folde efter vedlagte vejledning.
Selv synes jeg det er en fremragende idé. Det er rimelig let at folde stjernen og der er smukhedsgaranti på. Med 5 styks lækre tapeter, kan det bare ikke gå galt!
Jeg har skåret en strimmel på 15 cm af alle tapeter, skåret den videre ud i kvadrater som der til slut blev strøget og lagt op på bordet. Min samling tæller 35 forskellige! Det er godt nok mange!


Her ses de gamle stjerner og den sidste nye i rækken.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Synes det er en god idé med et stjerne-kit...jeg ville i hvert fald overveje at købe et sæt:)

    SvarSlet
  2. ihh hvor er de fine!!
    jeg tror jeg skal have lavet nogen herhjem til :)

    SvarSlet
  3. Malene, hvis du er fristet er det nu muligt at købe et sæt :-)

    Marolle, dem må du endelig vise frem. Elsker at se idéer udvikle sig!

    SvarSlet
  4. They normally form in cluster of small tags of about a mm to big ones
    measuring up to a cm. Such a thing occurs quite commonly in women and men, and people should not worry too much about it.
    If you have any discomfort about needles that will be the most difficult part of
    the procedure.

    Look into my homepage :: sking tags removal

    SvarSlet