mandag den 18. oktober 2010

100% nuttet

Se lige hvad posten her i Grønnegade kom med i dag:

6 kommentarer:

  1. Så cute, hvor kom det sendende fra?
    Loppe.

    SvarSlet
  2. Så søde stoffer - bliver spændene at se hvad det bliver til :)

    SvarSlet
  3. åh hvor er det fint, hvor har du dog fundet det henne?

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Bambi er fra USA og ugle er fra England.

    Jeg har haft Bambistoffet på min ebay søgeliste i ca. 6 mdr og endelig lykkedes det at finde en der:
    1. sender til Europa
    2. tager mindre end 40$ i porto
    3. havde en pris på startbud der lå under grænsen for hvad man må importere uden at betale told, toldgebyr og moms
    4. sælger stoffet i en stand uden pletter, huller og falmet

    Så det er bare ikke spor let at få fat på. Men til gengæld er det ekstra sjovt når det så endelig lykkedes!

    SvarSlet
  5. Det kan jeg da godt forstå, det er også super skønt.

    Kh sara

    SvarSlet
  6. DU er en vinder i min billet give away.
    Send din adresse til mig på mail.

    Karen

    SvarSlet