torsdag den 23. september 2010

Nød lærer nøgen kvinde....

...........at tegne en overfrakke.

Eget kamera er dødt og nu er lånte kamera løbet tør for batteri. (Jeg tænkte selvfølgelig ikke på at låne opladeren også).

Men det er nu heller ikke fordi jeg har fundet noget fantastisk at fotografere. Jo! I går var jeg ved fagperson nr 53 i forbindelse med min langværige sygemelding. Denne gang en psykiater og jeg følte mig helt i trygge hænder da jeg så rodet på hans skrivebord, støvet på inventaret og de ørkenkugle-lignende nullermænd på gulvet. Jeg følte mig helt hjemme. :-)

For tiden doodler jeg piger, som jeg kan blive ved og ved og ved at dekorere med kruseduller. Og tern. Blomster og blonder.
Denne tegning var faktisk en sort/hvid tegning med neonpink detaljer. Men da min scanner laver neonfarver om til gråbrunbeige, blev jeg nødt til at photoshoppe hende. Ellers ville jeg blive fuldstændig trist til mode.

Vinterklar Vanillepige

2 kommentarer: