lørdag den 25. september 2010

Forny din (leje)bolig for 18 kr

Når man som jeg, bor til leje er der ret mange begrænsninger, ift hvad man kan lave at vilde kreative tiltag. Som feks at tapetsere, male paneler og døre.

Jeg har så lige fundet noget lim, som virker ligesom post-it. Altså noget som kan klistres op og tages ned igen, uden at efterlade lim eller mærker. Limstiften koster 18 kr og fås i kontorforsyningsbutikker.

Jeg har skåret harlekintern ud af mønstret papir, som vi jo alle har liggende i rå mængder ;-)
På billederne har jeg dekoreret dørkarm og dør, ind til Dinabarnets værelse. Det er i øvrigt noget som børn sagtens kan inddages i! Min datter prøvede selv at lave nye mønstre og former med romberne. Og de kan jo variere i uendelighed.

God fornøjelse! Hvis du selv får lyst til at prøve idéen, vil du så ikke linke til mig og fortælle mig om dit projekt? Jeg elsker at se hvordan andres fortolkning ser ud. :-)



3 kommentarer:

  1. det var da en god idé! fin indgang hun nu har fået!

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé! Og så ser det jo godt ud oveni :-)

    SvarSlet
  3. Super super :-) bor selv til leje og ærger mig sådan over at man ikke kan benytte nogle af de fine wallstickers - jeg vil da helt sikkert prøve med dit tip ;-)

    SvarSlet