tirsdag den 14. september 2010

Fem fede fund

I denne weekend var jeg til fætter/kusinefest på Falster. Der har jeg ikke været før. Jeg fulgtes med min mor og mine unger. Vi er alle enige om at livet simpelthen er for kort til motorveje. Det var ret så spændende at køre gennem landskabet langs den sydsjællandske kyst. For min lille søn sigurd, var weekendens højdepunkt at dem vi besøgte havde malet deres fugle! "Mor kom og se! De har malet fuglene!" Ja, min dreng har så aldrig før set en fugl med farve, som kanariefugle nu har.

På vej hjem var vi forbi en masse loppemarkeder og jeg gjorde fund.
En lille portionstoffer. Det brune med hjerter er ret cool og forvasket på den fede måde.
Det her stof har en lidt sjov historie. Det er købt på Ebay i england og der var ikke noget billede. Der var heller ikke nogen beskrivelse af farver eller mønster. Det var godt nok beskrevet som groovy, men intet andet. Da der forståeligt nok ikke var andet bud, så bød jeg ind og tænkte "hvo intet vover, intet vinder". Men det ville godt nok være ærgerligt at betale 100 kr i porto hvis det var noget hø.
Tapet som netop er kommet hjem til den rigtige ejer. Endnu et funky ebay fund.

Bedste fund var disse linoliumssnit med HC andersen temaer. Jeg har planer om at bruge dem til noget tekstiltryk.

Endnu lidt stof til min neonstofsamling. Det er SÅ flot, men mit kamera fatter ikke neonfarver.

4 kommentarer:

  1. Øj nogle fede fund. Hvis du vil bytte/sælge et stykke af det med hjerterne så sig endelig til:-)

    SvarSlet
  2. Super. Jeg har 2 bytteindlæg - 1 med tapet og 1 med stof på min blog (der er linket i højre side). Kig endelig:-)

    SvarSlet
  3. Åh jeg ville også rigtig gerne bytte mig til et stykke af det med hjerterne - eller købe hvis det er!

    KH Vibeke

    SvarSlet