torsdag den 30. september 2010

Dagens krusedulle #2

Dagens krusedulle er rigtignok en vaskeægte en af slagsen (dulle altså). Hun er sådan en asiatisk skolelæreragtig type, der går rundt med tryllestave i begge hænder og tror hun er Harry Potter. I det hele taget er hun glad for eventyr, men hun har vist misforstået noget, da hun anlagde sig øjenbryn så store som skovsnegle. Det var jo ikke sådan Fyrtøjet var. Men lad os endelig lade hende blive i troen! Hun ser så fornøjet ud og det er der jo ingen grund til at lave om på.

3 kommentarer:

  1. Dine tegninger/kruseduller er simpelthen for SKØNNE. Ved ikke hvorfor, min de er mig til stor inspiration (forstået sådan, at de giver mig lyst til at holde mig selv igang med min egen kreativitet.)

    SvarSlet
  2. Jeg tror altså, det er slikkepinde hun går med. Det er derfor hun ser så underfundig ud - fordi hun godt ved, det klistrer så frygteligt med sådan én i hver hånd, men ikke kan lade være :-)

    SvarSlet
  3. Heisann,
    Så gøy å se at du ville følge min blogg også!! Jeg har fulgt din en stund men har visst ikke lest på profilen din før...

    Jeg ser vi har til felles å være alenemor, og oss er det ikke mange av her inne i Bloggelandet. Jeg er også 50% sykemeldt, så ting tar ofte litt lenger tid enn jeg skulle ønske, men med små skritt går det heldigvis i rett retning :o)

    Ønsker deg og dine en riktig god helg!!!

    SvarSlet